تخصص ما در ایمارکس همراهی شما از ابتدای راه تا رسیدن به هدف است.

برای هر نیازی یک راه حل متعادل و مطمئن داریم  ، از ثبت شرکت در اروپا  تا استقرار زندگی و توسعه ی کسب و کار.

چنانچه تولیدکننده، توزیع کننده کالا ، وارد کننده ، صادرکنندهو یا ارائه دهنده خدمات فنی می باشید، کمک خواهیم کرد شرکاء تجاری خود را در دیگر کشورها بیابید.

در صورتی که حوزه ویژه ای وجود دارد که هدف تجاری  شماست، در آن حوزه شما را یاری خواهیم کرد.

تخصص ما در ایمارکس همراهی شما از ابتدای راه تا رسیدن به هدف است.

برای هر نیازی یک راه حل متعادل و مطمئن داریم  ، از ثبت شرکت در اروپا  تا استقرار زندگی و توسعه ی کسب و کار.

 

ایمارکس  مجموعه بی نظیری از کارشناسی های  پویا و پژوهشی، ابتکارات و خلاقیت ها، ابزار و اطلاعات تجاری به روز را عرضه میکند.

در اغلب موارد ممکن است تولیدکنندگانی باشند که برای محصولات جدیدشان نیاز به معرفی و نیز توزیع کننده داشته باشند. یافتن توزیع کننده معتبر و معرفی محصولات جدید به بازارهای جهانی یکی از خدمات متنوع ما به مشتریانمان در ایمارکس می باشد.

در دنیائی که پیوسته در حال تغییراست، دنیایی که در آن مرزها مرتبا ناپدید می شوند و یا به شکلی جدید خود را نمایان می سازند، و فن آوری های پیشرفته توسعه می یابند، داشتن یک شریک معتبر نیازی اساسی است.

اغلب شرکت های بازرگانی و صنعتی ممکن است محصولات جدیدی داشته باشند که به بازارهای جهانی معرفی نشده اند. در این خصوص این نیاز اساسی احساس می شود که می باید توزیع  کننده ای که مایل به وقت گذاشتن برای معرفی و توزیع این محصول جدید است با شما همکاری کند.محصولات جدیدی که برای معرفی شان می باید با برندهای شناخته شده، رقابت کنند. ما مشتاق هستیم برای این اقدام وقت بگذاریم و به معرفی و عرضه این محصولات جدید در بازارها و شبکه های تجاری جهان بپردازیم.

درباره ایمارکس

گروه مشاروین ایمارکس با بیش از دو دهه تجربه در امور حقوقی و بازرگانی بین المللی ، مارکتینگ و توسعه ی بازار ، خدمات بانکی و مالی ، سرمایه گذاری و املاک ، راه اندازی و توسعه ی کسب و کار، مجموعه ی کامل و متنوعی از خدمات را با تمرکز بر کشورهای اروپایی ارائه می نماید.

ایمارکس با داشتن گروهی از کارشناسان متخصص و با تجربه دربخشهای اقتصادی ، صنعتی ، تولیدی ، بانکی و مالی ، سرمایه گذاری و املاک و حقوقی و اداری خدمات با کیفیت و یکپارچه ای را ارائه مینماید.

 info@emmarex.com